Handelsbetingelser

Køb

Efter kundens køb, vil der foreligge en endelig og bindende aftale mellem kunden & Glitter Me DK, når kundens ordre er blevet bekræftet af Glitter Me DK. Glitter Me DK sender en ordrebekræftelse til kunden via e-mail, når ordren er blevet accepteret. Kvitteringen for ordren, som modtages umiddelbart efter kundens indsendelse af ordren, fungerer som en ordrebekræftelse.

 

Priser

Alle priser oplyses inklusive 25% moms, andre afgifter og eksklusiv fragt. Den gældende pris er den, der er oplyst på Glitter Me DK's online shop for den pågældende vare på datoen for ordreafgivelsen. Glitter Me DK forbeholder sig ret til ændring af priser, der måtte være fejlagtigt angivet, på Glitter Me DK's online shop. Glitter Me DK tager endvidere forbehold for prisændringer samt for ændringer af gebyrer og/eller andre omkostninger angivet på Glitter Me DK's online shop til enhver tid, f.eks. på grund af ændringer i momssatser eller andre offentlige gebyrer og afgifter, stigende omkostninger eller som følge af den normale udvikling i detailpriser baseret på januar 2019 priser i Danmark.

 

Betaling

Glitter Me DK modtager betaling med bl.a VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay, mm. Betalingen vil blive trukket på kundens bankkonto, når ordren er behandlet. Alle beløb er i Danske Kroner og inkluderer moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

 

Behandling og klargøring af ordrer

Ved køb af Design your own! Wear the LOVE! brand produkter skal køberen forvente, at der går 3-5 hverdage som klargøringstid, da produktet er print-on-demand.

Ved køb af resten af Glitter Me produkter tilstræber Glitter Me DK at sende ordren hurtigst muligt - som regel hverdagen efter bestillingen. Ved bestillinger foretaget i weekenden, ved julesalg og udsalgsperioder kan leveringstiden varer længere.

 

Fragt & Levering

Glitter Me DK er lagerførende i alle de varer kunden finder på hjemmesiden. Kunden kan se lagerstatus under hvert enkelt produkt. Hos Glitter Me DK er der fokus på bærdygtighed og den vil så vidt muligt & efter ordrens størrelse forsøge at genbruge egne fragt- og skoæsker som indpakning.

Fragtpriserne er fra 37 kr. eller gratis ved afhentning i Roskilde. Dine varer kan sendes med DAO eller Bring som pakke. Vær opmærksom på at din ordre vil blive leveret jf. DAO og Bring leveringsbetingelser.

Hvis pakken afsendes med DAO eller Bring og ikke hentes inden for den af den oplyste fastsatte afhentings tidsperiode, returneres pakken til Glitter Me DK, som annullerer kundens ordre og modregner et gebyr på kr. 49 for returportoen i Danmark. Det samme er gældende, hvis kunden afviser modtagelsen af pakken, fordi man har fortrudt dit køb. Glitter Me DK sender til hele Danmark. 

European & International Shipments
Glitter Me ships internationally with PostNord. For the following European countries Glitter Me ships with CoolEurope: Sverige - Finland - Frankrig - Tyskland - Holland

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Glitter Me DKs reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Kunden kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Kunden skal reklamere i "rimelig tid" efter man har opdaget manglen/fejlen. Glitter Me DK vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav. Meddelsen skal gives via kontaktformularen. Ved returnering, reklamationer og benyttelse af fortrydelseretten sendes varen til: 

Glitter Me DK
Enghaven 27
4000 Roskilde

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer, der er købt online hos Glitter Me DK. De 14 dage træder i kraft fra den dato, kunden modtager sine varer. Det er en forudsætning at købet returneres ubrugte og med original emballage. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter kunden modtager sine varer og returneres derefter uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at kunden har gjort brug af sin fortrydelsesret. Meddelsen skal gives via kontaktformularen I meddelelsen skal kunden gøre tydeligt opmærksom på, at man ønsker at benytte sin fortrydelsesret. Ønsker kunden at sende varen retur til Glitter Me DK, bedes kunden venligst være opmærksom på, at kunden dækker returneringsomkostninger. 

Glitter Me DK
Enghaven 27
4000 Roskilde

OBS: Kunden kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom. Vælger kunden ikke at modtage forsendelsen, skal man være opmærksom på, at Glitter Me DK fratrækker både prisen for leveringen og tilbageforsendelsen på købsbeløbet, da disse er eksterne omkostninger.

 

Varer undtaget fortrydelsesretten

Følgende varetyper indgår ikke i fortrydelsesretten:

  • Varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.
  • Forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen.
  • Varer, der grundet sin art bliver uløseligt blandet sammen med andre ved levering.
  • Varer, hvor plomberingen er brudt.
  • Varer, der forringes eller forældes hurtigt.

 

Returnering

Ved returnering er kunden ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Kunden skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Kunden bærer risikoen for varen fra tidpunket for varens levering og til, Glitter Me DK har modtaget den retur. Glitter Me DK modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav. Meddelsen skal gives pr. kontaktformularen.

 

Varens stand ved returnering

Kunden hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Kunden kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at kunden ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet - af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur, må kunden altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.

 

Tilbagebetaling

Fortryder kunden sit køb, får man naturligvis sine penge retur, når Glitter Me DK modtager varerne retur. Leveringsprisen får kunden desværre ikke refunderet, da den er en ekstern omkostning. Kunden skal huske at bevare sin kvittering for indlevering til postvæsenet eller lignende, som bevis på, at man har sendt varerne retur.

Kunden bedes medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonr., så det aftalte beløb kan overføres. Disse oplysninger kan uden risiko oplyses pr. kontaktformularen, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. MobilePay er også en mulighed. Glitter Me DK kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil varen er modtaget retur.

 

Copyright

Al billed- og tekst materiale på Glitter Me DK og design materiale for Wear the LOVE! brand er underlagt beskyttelse i henhold til ophavsretsloven og må ikke anvendes i strid hermed. Overtrædelse heraf kan medføre krav om fogedforbud såvel som krav om erstatning, vederlag og godtgørelse. Endvidere forbeholdes øvrige rettigheder i henhold til anden relevant immateriel lovgivning tillige med rettigheder i henhold til markedsføringsloven.

 

Persondatalov (GDPR)

Glitter Me DK passer godt på kundens data. Men ønsker man alligevel ikke sine oplysninger opbevaret hos os - send os straks en mail på glitter.me.dk@gmail.com hvorefter datan vil blive slettet. 

 

Facebook Pixel (datadeling)

I forbindelse med at Glitter Me DKs kunder kan benytte sig af Instagram & Facebook shopping, benytter denne webshop system Facebook Pixel Standard Level, som er en tredjeparts-cookie, der indsamler og deler kunders browsing adfærd i denne onlinebutik.